Προγράμματα Άσκησης για Εργαζόμενους

Δραστηριότητα Ημέρα Ώρες Τόπος Περιγραφή Έναρξη Γυμναστής
Ai Kido Τρίτη, Πέμπτη 17.00-19.00 Αιθ.45

Στηρίζεται στην αποφυγή της επίθεσης με κίνηση του σώματος, στη διάσπαση της ισορροπίας του αντιπάλου και στον έλεγχό του, συχνά με ακινητοποιήσεις και/ή καθηλώσεις.

18/9/17 Κώστας Ματζάρας
Capoeira AUTh Τρίτη, Πέμπτη 20.30-22.00 Αιθ. 45

Η Capoeira είναι μια βραζιλιάνικη πολιτιστική έκφραση που εμπεριέχει χορό, πολεμική τέχνη, φιλοσοφία, άθληση και εκπαίδευση

18/9/17 Εθελοντική ομάδα
Cross Straps Δευτέρα 19.00-20.00 Αιθ. 2

Το Cross Straps είναι η διασταυρωμένη προπόνηση με τη χρήση ιμάντων και τη μίξη πολλών διαφορετικών ειδών και οργάνων γυμναστικής σε μια προπόνηση. Συνδυάζει τη δύναμη, την αντοχή και την εκρηκτικότητα. Το όλο πρόγραμμα βασίζεται κυρίως στη φαντασία του Trainer και στις γνώσεις του να συνδυάσει σωστά τα διαφορετικά είδη γυμναστικής για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Επιτρέπει να δουλεύουν σχεδόν όλοι οι μύες στην ίδια προπονητική μονάδα σε συνδυασμό με την καρδιά. Αυτό αποφέρει μεγάλες καύσεις στον οργανισμό σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

18/9/17 Βασίλης Βασιλειάδης
Cross Straps Τετάρτη 19.00-20.00 Αιθ. 2

Το Cross Straps είναι η διασταυρωμένη προπόνηση με τη χρήση ιμάντων και τη μίξη πολλών διαφορετικών ειδών και οργάνων γυμναστικής σε μια προπόνηση. Συνδυάζει τη δύναμη, την αντοχή και την εκρηκτικότητα. Το όλο πρόγραμμα βασίζεται κυρίως στη φαντασία του Trainer και στις γνώσεις του να συνδυάσει σωστά τα διαφορετικά είδη γυμναστικής για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Επιτρέπει να δουλεύουν σχεδόν όλοι οι μύες στην ίδια προπονητική μονάδα σε συνδυασμό με την καρδιά. Αυτό αποφέρει μεγάλες καύσεις στον οργανισμό σε μικρότερο χρονικό διάστημα.

18/9/17 Βασίλης Βασιλειάδης
Crossfit Indoors Τετάρτη 18.00-19.00 Αιθ.18

To CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης σε εναλλασσόμενη υψηλή ένταση.Οι προπονήσεις συγχωνεύουν όλα τα οφέλη του κλασικού αθλητισμού, προσφέροντας σύσφιξη, γράμμωση, απώλεια βάρους, καλή φυσική κατάσταση και πάνω από όλα υγεία.

 

18/9/17 Βασίλης Βασιλειάδης
Dynamo Kettebell Δευτέρα, Τετάρτη 18.00-19.00 Αιθ. 2

Το πλεονέκτημα της γυμναστικής με τα kettlebells είναι ότι προπονείσαι λειτουργικά. Αυτή η μέθοδος χωρίς διάλειμμα θα αυξήσει τις επιδόσεις και το μεταβολισμό σου και θα δεις το σώμα σου να "γραμμώνει" με γρήγορους ρυθμούς.

18/9/17 Λίλη Ευθυμίου
Functional Training Τρίτη, Πέμπτη 18.00-19.00 Αιθ.18

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης όλου του σώματος που προσφέρει και αερόβιες προσαρμογές. Στην προπόνηση εκτελούνται ασκήσεις πολυαρθρικές, συνδυαστικές και υψηλής έντασης

18/9/17 Βασίλης Βασιλειάδης
Hip Hop Δευτέρα 21.00-22.00 Αιθ. 18

Το μάθημα, αποτελεί μια έντονη εμπειρία εκγύμνασης, διατηρεί μια σταθερή δομή μέσα από την οποία το σώμα μαθαίνει να δουλεύει ξεχωριστά τα μέλη του, αποκτά ρυθμό, ελαστικότητα και εκρηκτική κίνηση.

18/9/17 Ελένη Ζαγγελίδου
Hip Hop Παρασκευή 18.00-19.00 Αιθ. 18

Το μάθημα, αποτελεί μια έντονη εμπειρία εκγύμνασης, διατηρεί μια σταθερή δομή μέσα από την οποία το σώμα μαθαίνει να δουλεύει ξεχωριστά τα μέλη του, αποκτά ρυθμό, ελαστικότητα και εκρηκτική κίνηση.

18/9/17 Ελένη Ζαγγελίδου
Judo jiu jitsu (αυτοάμυνα) Τετάρτη 17.00-18.00 Αιθ.45

Πολύπλευρη τεχνική που επιτρέπει στον ασκούμενο να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει σε οποιαδήποτε κατάσταση άμυνας ή επίθεσης και γενικά κοντινής μάχης.

θα ανακοινωθεί Γιώργος Ζαγγελίδης
Pilates Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη 19.00-20.00 Αιθ.18

Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία

18/9/17 Λίλη Ευθυμίου
Pilates Παρασκευή 16.00-17.00 Αιθ.18

 Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία

18/9/17 Λίλη Ευθυμίου
Salsa Παρασκευή 21.00-22.00 Αιθ. 18

Latin χορός που δημιουργήθηκε από τους ισπανόφωνους της καραϊβικής, αναμιγνύει στοιχεία από διάφορους αφρικάνικους και ευρωπαϊκούς χορούς και χορεύεται κυρίως σε ζευγάρια.

 

18/9/17 Εθελοντική ομάδα
Salsa Τετάρτη 20.00-21.00 (αρχ.) και 21.00-22.00 (προχ) Αιθ.18

Latin χορός που δημιουργήθηκε από τους ισπανόφωνους της καραϊβικής, αναμιγνύει στοιχεία από διάφορους αφρικάνικους και ευρωπαϊκούς χορούς και χορεύεται κυρίως σε ζευγάρια

18/9/17 Εθελοντική ομάδα
Tai-Chi Τρίτη, Πέμπτη 16.00-17.00 Αίθριο

Πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης, που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. 

31/10/2017 Δήμητρα Ατέση
Tango Δευτέρα 15.00-16.00 Αιθ. 18

Μαθήματα Tango για αρχάριους 

18/9/17 Εθελοντική ομάδα
Tango Παρασκευή 19.00-21.00 Αιθ. 18

Μαθήματα Tango για όλους και όλες
19.00-20.00 (αρχάριοι-μεσαίοι)
20.00-21.00 (προχωρημένοι)

18/9/17 Εθελοντική ομάδα
Yoga Δευτέρα, Τετάρτη 16.00-17.00 Αιθ.45

Ψυχική και σωματική ηρεμία μέσα απο φυσική και πνευματική εξάσκηση

 

18/9/17 Άρτεμις Ανδρικάκη
Zumba Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη 20.00-21.00 Αιθ.18

Χορευτικό  πρόγραμμα με στοιχεία αεροβικής που περιλαμβάνει κινήσεις απο Latin χορούς μέχρι hip-hop.

18/9/17 Γιούλη Χαρίση
Αντισφαίριση Πέμπτη 16.00-18.00 Γήπεδο τένις

Αντισφαίριση προχωρημένων

18/9/17 Αντώνης Αθανασιάδης
Αντισφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή 16.00-18.00 Γήπεδο Τένις

Τμήμα εκμάθησης Αντισφαίρισης

18/9/17 Αντώνης Αθανασιάδης
Γενική Ενδυνάμωση (όργανα) Fitness & Γυμναστική με Βάρη Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8.30-13.30 & 15.00-22.00 Αιθ.7,9,1

Μηχανήματα Ενδυνάμωσης, Εργοδιάδρομοι, Ποδήλατα, Κωπηλατικά

4/9/17
Γυμναστική με Ιμάντες Τρίτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

18/9/17 Λίλη Ευθυμίου
Γυμναστική με Ιμάντες Πέμπτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

18/9/17 Λίλη Ευθυμίου
Γυμναστική με Ιμάντες Παρασκευή 17.00-17.30 και 17.30-18.00 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

18/9/17 Ελένη Ζαγγελίδου
Επιτραπέζια Αντισφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8.00-13.30 και 15.00-22.00 Αιθ.16

Ελεύθερη Δραστηριότητα

4/9/17
Καλαθοσφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 15.00-22.00 Σάλα

Ελεύθερη Δραστηριότητα

4/9/17
Καράτε Τετάρτη 19.00-20.30 (προχ) και 20.30-21.00 (αγωνιστικό) Αιθ.45

Τμήμα εκμάθησης Καράτε Shotokan προχωρημένων

18/9/17 Κώστας Δήμου
Καράτε Παρασκευή 18.00-19.00 (αρχ), 19.00-20.30 (προχ), 20.30-21.00 (αγωνιστικό) Αιθ. 45

Τμήμα εκμάθησης Καράτε Shotokan

18/9/17 Κώστας Δήμου
Κολύμβηση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10.30-13.30 Εθνικό Κολ.

Εκμάθηση και ελεύθερη δραστηριότητα. (Ώρα προσέλευσης: έως 13.00)

29/11/2017 Φωτεινή Δάντση
Μοντέρνος Χορός Τρίτη, Πέμπτη 15.00-17.00 Αιθ.45

Διδασκαλία μιας ομάδας χορών, όπως Hip-hop, jazz, αλλά και σύγχρονου χορού, συνδυασμένα με βασική κινησιολογία μπαλέτου, μέσα από την εκμάθηση χορογραφιών.

18/9/17 Άννα Καζακαντώνη
Μοντέρνος Χορός Τετάρτη 15.00-16.00 (αρχάριοι) Αιθ.18

Διδασκαλία μιας ομάδας χορών, όπως Hip-hop, jazz, αλλά και σύγχρονου χορού, συνδυασμένα με βασική κινησιολογία μπαλέτου, μέσα από την εκμάθηση χορογραφιών. Κάθε φορά και νέα χορογραφία!

18/9/17 Γιούλη Χαρίση
Ξιφασκία Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 19.30-21.00 περίπτερο 7 ΔΕΘ

Τμήμα εκμάθησης ξιφασκίας

18/9/17 TFC Thessaloniki Fencer's Club
Παραδοσιακοί χοροί Δευτέρα 17.00-18.00 (αρχάριοι) Αιθ. 18

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

18/9/17 Γιώργος Σοφιανίδης
Παραδοσιακοί χοροί Δευτέρα 16.00-17.00 (μεσαίοι) Αιθ. 18

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

18/9/17 Γιώργος Σοφιανίδης
Παραδοσιακοί χοροί (προχωρημένοι) Παρασκευή 17.00-18.00 (προχωρημένοι) Αιθ. 18

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

18/9/17 Γιώργος Σοφιανίδης
Πετοσφαίριση Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 15.00-22.00 Σάλα

Ελεύθερη Δραστηριότητα

11/9/17
Ποδόσφαιρο Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 8.00-22.00 Γηπ. 11Χ11 & 5Χ5

Ελεύθερη Δραστηριότητα. Εξαιρούνται απο το ωράριο οι ώρες του πρωταθλήματος, του ποδοσφαίρου φοιτητριών και οι ώρες κρατήσεων.

11/9/17
Ποδόσφαιρο Φοιτητριών Τρίτη, Πέμπτη 19.30-20.30 γήπεδο 5Χ5

Τμήμα εκμάθησης ποδοσφαίρου για φοιτήτριες. Το τμήμα θα λειτουργήσει σε 2 περιόδους

Α΄περίοδος: 3/10/17-19/12/17
Β΄ περίοδος: 26/2/18-24/5/18

3/10/17 Γιώργος Μπουχουράς
Φυσική Κατάσταση Δευτέρα, Πέμπτη 18.00-19.00 Σάλα

Πρόγραμμα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης με περιεχόμενα χαμηλής έντασης και αθλοπαιδιές

18/9/17 Νίκος Κόλλιας