Προγράμματα Άσκησης για Απόφοιτους ΑΠΘ

Δραστηριότητα Ημέρες Ώρες Τόπος Περιγραφή Έναρξη
Ai Kido Τρίτη και Πέμπτη 17.00-19.00 Αιθ.45

Στηρίζεται στην αποφυγή της επίθεσης με κίνηση του σώματος, στη διάσπαση της ισορροπίας του αντιπάλου και στον έλεγχό του, συχνά με ακινητοποιήσεις και/ή καθηλώσεις.

12/9/16
Capoeira AUTh Τρίτη και Πέμπτη 20.30-22.00 Αιθ. 45

Η Capoeira είναι μια βραζιλιάνικη πολιτιστική έκφραση που εμπεριέχει χορό, πολεμική τέχνη, φιλοσοφία, άθληση και εκπαίδευση

12/9/16
Cross Training Outdoors Τρίτη 17.00-18.00 Αίθριο

Κύκλος ασκήσεων cross training σε εξωτερικό περιβάλλον 

12/9/16
Crossfit Indoors Τετάρτη 18.00-19.00 Αιθ.18

To CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και φυσικής κατάστασης σε εναλλασσόμενη υψηλή ένταση.Οι προπονήσεις συγχωνεύουν όλα τα οφέλη του κλασικού αθλητισμού, προσφέροντας σύσφιξη, γράμμωση, απώλεια βάρους, καλή φυσική κατάσταση και πάνω από όλα υγεία.

 

12/9/16
Dynamo Kettebell Δευτέρα και Τετάρτη 18.00-19.00 Αιθ. 2

Το πλεονέκτημα της γυμναστικής με τα kettlebells είναι ότι προπονείσαι λειτουργικά. Αυτή η μέθοδος χωρίς διάλειμμα θα αυξήσει τις επιδόσεις και το μεταβολισμό σου και θα δεις το σώμα σου να "γραμμώνει" με γρήγορους ρυθμούς.

12/9/16
Functional Training Τρίτη & Πέμπτη 18.00-19.00 Αιθ.18

Πρόγραμμα ενδυνάμωσης όλου του σώματος που προσφέρει και αερόβιες προσαρμογές. Στην προπόνηση εκτελούνται ασκήσεις πολυαρθρικές, συνδυαστικές και υψηλής έντασης

12/9/16
Harmony in Motion & Performing Arts Τετάρτη 15.30-17.30 Αίθριο

Στο τμήμα “Harmony in Motion & Performing Arts” εξερευνούμε τη σχέση Νου-Σώματος μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργική έκφραση

21/9/16
Hip Hop Δευτέρα 21.00-22.00 Αιθ. 18

Το μάθημα, αποτελεί μια έντονη εμπειρία εκγύμνασης, διατηρεί μια σταθερή δομή μέσα από την οποία το σώμα μαθαίνει να δουλεύει ξεχωριστά τα μέλη του, αποκτά ρυθμό, ελαστικότητα και εκρηκτική κίνηση.

14/11/16
Judo jiu jitsu (αυτοάμυνα) Τετάρτη 17.00-18.00 Αιθ.45

Πολύπλευρη τεχνική που επιτρέπει στον ασκούμενο να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει σε οποιαδήποτε κατάσταση άμυνας ή επίθεσης και γενικά κοντινής μάχης.

19/10/16
Pilates Δευτέρα-Πέμπτη 19.00-20.00 Αιθ.18

Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία

12/9/16
Pilates Παρασκευή 16.00-17.00 Αιθ.18

 Η κλασική πλέον μορφή άσκησης όλου του σώματος που χαρίζει μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ορθοσωμία και ευεξία

12/9/16
Salsa Τετάρτη 20.00-21.00 (αρχ.) και 21.00-22.00 (προχ) Αιθ.18

Latin χορός που δημιουργήθηκε από τους ισπανόφωνους της καραϊβικής, αναμιγνύει στοιχεία από διάφορους αφρικάνικους και ευρωπαϊκούς χορούς και χορεύεται κυρίως σε ζευγάρια

12/9/16
Tai-Chi Τρίτη και Πέμπτη 16.00-17.00 Αίθριο

Πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης, που χρησιμοποιείται ενίοτε και για θεραπευτικούς σκοπούς. 

1/10/16
Tango Παρασκευή 18.00-22.00 Αιθ. 18

Μαθήματα Tango για όλους και όλες
18.00-19.00 (αρχάριοι)
19.00-20.30 (μεσαίοι)
20.30-22.00 (προχωρημένοι)

12/9/16
Yoga Δευτέρα & Τετάρτη 15.00-16.00 Αιθ.45

Ψυχική και σωματική ηρεμία μέσα απο φυσική και πνευματική εξάσκηση

12/9/16
Yoga Δευτέρα και Τετάρτη 16.00-17.00 Αιθ.18 και Αιθ.45

Ψυχική και σωματική ηρεμία μέσα απο φυσική και πνευματική εξάσκηση

 

12/9/16
Αντισφαίριση Πέμπτη (αγωνιστικό) 19.00-21.00 Γήπεδο τένις

Αντισφαίριση προχωρημένων

12/9/16
Αντισφαίριση Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή 19.00-21.00 Γήπεδο Τένις

Τμήμα εκμάθησης Αντισφαίρισης

12/9/16
Αντισφαίριση Δευτέρα 19.00-22.00 Γήπεδο Αντισφαίρισης

Τμήμα εκμάθησης Αντισφαίρισης

12/9/16
Γενική Ενδυνάμωση (όργανα) Fitness & Γυμναστική με Βάρη Δευτ.-Παρ. 8.30-13.30 & 15.00-22.00 Αιθ.7,9,1

Μηχανήματα Ενδυνάμωσης, Εργοδιάδρομοι, Ποδήλατα, Κωπηλατικά

1/9/16
Γυμναστική με Ιμάντες Δευτέρα 19.00-19.30, 19.30-20.00 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

12/9/16
Γυμναστική με Ιμάντες Τρίτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

12/9/16
Γυμναστική με Ιμάντες Τετάρτη 16.00-16.30 και 16.30- 17.00, 19.00-19.30, 19.30-20.00 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

12/9/16
Γυμναστική με Ιμάντες Πέμπτη 17.30-18.00 και 18.00-18.30 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

12/9/16
Γυμναστική με Ιμάντες Παρασκευή 17.00-17.30 και 17.30-18.00 Αιθ. 2

Ενναλακτική μέθοδος ενδυνάμωσης όλου του σώματος χρησιμοποιώντας ιμάντες

12/9/16
Επιτραπέζια Αντισφαίριση Δευτ.-Παρ. 8.00-13.30 και 15.00-22.00 Αιθ.16

Ελεύθερη Δραστηριότητα

12/9/16
Καλαθοσφαίριση Δευτ.-Παρ. 15.00-22.00 Σάλα

Ελεύθερη Δραστηριότητα

1/9/16
Καράτε Τετάρτη 19.00-20.30 (προχ) και 20.30-21.00 (αγωνιστικό) Αιθ.45

Τμήμα εκμάθησης Καράτε Shotokan προχωρημένων

12/9/16
Καράτε Παρασκευή 18.00-19.00 (αρχ), 19.00-20.30 (προχ), 20.30-21.00 (αγωνιστικό) Αιθ. 45

Τμήμα εκμάθησης Καράτε Shotokan

12/9/16
Κολύμβηση Δευτ.-Παρ. 10.30-13.30 Εθνικό Κολ.

Εκμάθηση και ελεύθερη δραστηριότητα. (Ώρα προσέλευσης: έως 13.00)

12/9/16
Μοντέρνος Χορός Τρίτη & Πέμπτη 15.00-17.00 Αιθ.45

Διδασκαλία μιας ομάδας χορών, όπως Hip-hop, jazz, αλλά και σύγχρονου χορού, συνδυασμένα με βασική κινησιολογία μπαλέτου, μέσα από την εκμάθηση χορογραφιών.

12/9/16
Μοντέρνος Χορός Τετάρτη 15.00-16.30 (αρχάριοι) Αιθ.18

Διδασκαλία μιας ομάδας χορών, όπως Hip-hop, jazz, αλλά και σύγχρονου χορού, συνδυασμένα με βασική κινησιολογία μπαλέτου, μέσα από την εκμάθηση χορογραφιών. Κάθε φορά και νέα χορογραφία!

12/9/16
Ξιφασκία Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 19.30-21.00 περίπτερο 7 ΔΕΘ

Τμήμα εκμάθησης ξιφασκίας

21/9/16
Παραδοσιακοί χοροί Δευτέρα 15.00-16.00 Αιθ. 2

Τμήμα εκμάθησης παραδοσιακών χορών

12/9/16
Πετοσφαίριση Δευτέρα 15.00-18.00 και 20.00-22.00 Σάλα

Ελεύθερη Δραστηριότητα

1/9/16
Ποδόσφαιρο Δευτ.-Παρ. 8.00-22.00 Γηπ. 11Χ11 & 5Χ5

Ελεύθερη Δραστηριότητα. Εξαιρούνται απο το ωράριο οι ώρες του πρωταθλήματος, του ποδοσφαίρου φοιτητριών και οι ώρες κρατήσεων.

1/9/16
Ποδόσφαιρο Φοιτητριών Τρίτη και Πέμπτη 19.30-20.30 γήπεδο 5Χ5

Τμήμα εκμάθησης ποδοσφαίρου για φοιτήτριες. Το τμήμα θα λειτουργήσει σε 2 περιόδους

Α΄περίοδος 4/10/16-20/12/16

Β΄ περίοδος 2/3/17- 25/5/17

4/10/16
Φυσική Κατάσταση Δευτέρα και Πέμπτη 18.00-19.00 Σάλα

Πρόγραμμα βελτίωσης της φυσικής κατάστασης με περιεχόμενα χαμηλής έντασης και αθλοπαιδιές

22/9/16